| |
Beklager sideopsætning - det er kopieret direkte fra word.
Tillægsregler for MNJ klubløb
Klubmesterskab 2019
Lørdag d. 4 – Maj 2019 (løb 1 af 3)
Arrangør: MNJ. Gokart Klub www.mnj.dk
Sekretariat: Bruno Andersen tlf.: 22 27 91 85. tillidba@hotmail.com
.
Anmeldelse: Anmeldelse skal ske på til tillidba@hotmail.com senest torsdag d.2/5 kl. 20.00
Dato: Lørdag d. 4. Maj. 2019
Banen: Tom K. Karting Arena Nysumgårdvej 6 9610 Nørager.
Løbet: Lukket Løb kun for MNJ medlemmer med grundlicens
Klasser Cadett - Rotax Micro - Rotax Mini - Rotax Junior - Mix
Rotax Senior / Master / XL og DD2 / Master / XL = KZ2.
Ved slutinstruktion kan klasser afvikles slås sammen,
Vægt: Efter reglement 6 ( jf. 67.121 ). Og drmc promotorreglement for vægt.
Reglement FIA og DASU ́s reglement 6 for 2019 samt nærværende tillægsregler og
godkendte promotorreglementer for 2019
Officials: Løbsleder: Bruno Andersen OF 615 - 613
Løbslederass: Martin Schrum OF 615
Tårnchef: Martin Andersen OF 623
Start- mål: Peter Karsø OF 615 - 624
Teknisk chef: Jens Karsø OF 615 - 624
Startgebyr: Alle klasser: kr. 200,00.kr Transponder kan lejes i begrænset omfang 50.00 kr.
Afvikling og Beregning:
Alle klasser iht. reglement 6
Startopstilling til 1. heat efter resultatet af tidtagning.
Startopstilling til præfinale efter resultatet 1. heat.
Startopstilling til Finale efter resultatet af præfinale
Finale er dagens resultat
Løbet er tællende til MNJ - klubmesterskab
Heatlængder: Alle klasser 8 til 10 deltagere - 8 min. + 1 omgang
. Alle klasser over 10 deltagere - 10 min. + 1 omgang.
Præmiering: 3 bedste ved 6 deltagere, 2 bedste ved 3 deltagere, 1 bedste ved 2 deltagere.
Hver klasse præmieres særskilt uanset sammenlægning af klasser,
Særl. bestemmelser: Der anvendes gule blink / lys under hele løbet.+ gult flag.
Dæk: Ifølge reglement 6, i DASU klasser
Samt godkendte promotorreglement 2019 for promotor klasserne.
Tidsplan : Banen åbner 7.30 licenskontrol 8.00 – 9.30. Teknisk kontrol 8.00 – 10.00 - intervaltræning 9.00 til 10.45 – førermøde Kl. 11.00 i tidsplan følger.
|
|
| | |
|
|
|